Fun Pilates

Pilates

Pilatesstudio FUN tarjoaa laajan valikoiman erilaisia pilateskursseja. Löydät sopivan kurssin, olit sitten
vasta-alkaja tai pilatesta jo pidempään harrastanut. Pilatestunnit on jaettu eri tasoisiin tunteihin, joista on
helppo valita oikeanlainen vaihtoehto oman kokemuksen ja kunnon mukaan.

Pilates helppo

Helppo pilates- tunti keskittyy rauhalliseen tahtiin tehtäviin helppoihin pilatesharjoituksiin. Tunnilla tehdään keskivartaloa vahvistavia, liikkuvuutta sekä tasapainoa parantavia harjoitteita. Kurssi sopii kaiken ikäisille ja kaikille kehon rakenteille sekä selkäkivuista tai muista tuki- ja liikuntaelinongelmista kärsiville. Et tarvitse aikaisempaa kokemusta pilatesharjoittelusta.

Pilates keskitaso

Pilates Keskitaso -tunnilla tehdään monipuolisia kehon tukilihaksia vahvistavia ja liikkuvuutta parantavia pilatesharjoitteita erilaisia pienvälineitä (pallot, rulla jne.) hyödyntäen.

Pilatesharjoittelu parantaa mm. ryhtiä, kehonhallintaa, liikkuvuutta, voimaa, kehontuntemusta. Tunti sopii
kaikille, voit tehdä liikkeet omalla tasollasi.

Pilates haastava

Haastava pilates- tunnilla keskitytään nimensä mukaisesti haastamaan kehonhallintaa ammattilaisen ohjauksessa, erilaisia pienvälineitä hyödyntäen. Tunti sopii pilatesta ja liikuntaa aiemmin harrastaneille ja on erinomaista oheisharjoittelua tukemaan muita lajeja.

Pilates alkeet

Kurssilla tutustutaan pilateksen perusteisiin pienessä ryhmässä, rauhalliseen tahtiin.

Harjoitukset ovat helppoja, mutta löydät niiden avulla varmasti kadoksissa olevat vatsalihaksesi. Kurssi sopii
kaikille ikään ja kokoon katsomatta, aikaisempaa kokemusta pilateksesta ei tarvita.

Äiti-vauva Pilates

Tunnilla tehdään rauhalliseen tahtiin tehokkaita pilatesliikkeitä, jotka edistävät raskaudesta ja synnytyksestä palautumista. Erityistä huomiota kiinnitetään lantionpohjanlihasten vahvistamiseen sekä vatsalihasten erkauman palautumiseen. Tunneilla vauva voi olla mukana ja liikkeitä voi tehdä yhdessä vauvan kanssa.

Pilates Selkäryhmä

Pilates Selkäryhmä on tarkoitettu erityisesti selkävaivoista kärsiville. Tunnilla tehdään lempeitä pilatesharjoituksia jokaisen haasteet yksilöllisesti huomioiden. Tunnille voit osallistua, vaikka sinulla ei olisi aiempaa kokemusta pilatesharjoittelusta.

äitiysPILATES 

Kurssi on tarkoitettu sekä odottaville, että synnyttäneille äideille, jotka haluavat harjoitella ilman vauvaa.

Oikeanlainen liikunta raskausaikana auttaa kehoa sopeutumaan raskauden mukanaan tuomiin muutoksiin ja valmistaa kehoa synnytykseen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan. Pilatesharjoitteet edesauttavat lantionpohjan sekä vatsalihasten erkauman palautumista. Harjoitukset sopivat tehtäväksi missä vaiheessa raskautta tahansa sekä heti synnytyksen jälkeen.